Επιλογή 1: Email δήλωσης προϊόντος MySony (μόνο φωτογραφικές μηχανές και κάμερες):
Για ορισμένες φωτογραφικές μηχανές/κάμερες μπορείτε να λάβετε εγγύηση για έναν επιπλέον χρόνο μετά τη δήλωση (ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις). Βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα, εδώ.
Παράδειγμα:
Αν δεν βρίσκετε τον κωδικό ενεργοποίησης ή αν δεν έχετε λάβει το email με τον κωδικό ενεργοποίησης, ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αν δεν έχετε λάβει το email δήλωσης, επικοινωνήστε μαζί μας.
Επιλογή 2: Αγοράσατε κάρτα επέκτασης εγγύησης.
Στο πίσω μέρος της κάρτας επέκτασης εγγύησης.
Παράδειγμα:
Σημείωση: Τα παρακάτω μοντέλα δεν πληρούν τα κριτήρια για τα προγράμματα υπηρεσιών επέκτασης της Sony:
Αν αντιμετωπίζετε δυσκολίες με την ενεργοποίηση του κωδικού σας, επικοινωνήστε μαζί μας.
Αν έχετε στη διάθεση σας επέκταση εγγύησης 5 ετών (ισχύει μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο) η οποία έχει προκαταχωριστεί μεταξύ του αντιπροσώπου και της Sony, μπορεί και πάλι να χρειάζεται να ενεργοποιήσουμε τη νέα σας τηλεόραση στο σύστημά μας. Επικοινωνήστε μαζί μας για να εξατομικεύσουμε το συμβόλαιό σας και να μας δώσετε την ακριβή ημερομηνία αγοράς.
Αυτή η σελίδα αφορά μόνο στις ακόλουθες συσκευές Sony: BRAVIA, βιντεοκάμερες, Cyber-shot, φωτογραφικές μηχανές με εναλλάξιμο φακό, φακούς, λύσεις οικιακού ηχοσυστήματος και λύσεις προσωπικού ηχοσυστήματος.
Για συσκευές Xperia και Playstation , ελέγξτε τις ειδικές διαδικτυακές τοποθεσίες για περισσότερες πληροφορίες.
Επισκεφθείτε την ειδική ενότητα επισκευών.