Καλωσορίσατε στις σελίδες επισκευών της υποστήριξης Sony. Θα σας καθοδηγήσουμε στα απαραίτητα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ώστε η διαδικασία της επισκευής να είναι όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη και άνετη.



Βήμα 1: Τι χρειάζομαι και γιατί το χρειάζομαι;

Όταν βεβαιωθείτε ότι είναι απαραίτητη μια επισκευή, θα χρειαστεί να έχετε εύκαιρες κάποιες πληροφορίες.

Ας ελέγξουμε τη λίστα με τις πληροφορίες επισκευών:

Όνομα προϊόντος/μοντέλου
Σειριακός αριθμός

Πού μπορώ να βρω το όνομα μοντέλου ή τον σειριακό αριθμό μου;

Αν μας δώσετε το όνομα μοντέλου και τον σειριακό αριθμό , θα μπορέσουμε με ακρίβεια να ταυτοποιήσουμε το προϊόν σας και να μάθουμε πρόσθετες πληροφορίες που θα βοηθούν στη διαδικασία της επισκευής.

Τιμολόγιο

Το τιμολόγιο θα βοηθήσει τον αντιπρόσωπο να επαληθεύσει εάν το προϊόν σας καλύπτεται ακόμα από εγγύηση. Επιπλέον, συνδέει το προϊόν σας με τη βάση δεδομένων του. Χάσατε το τιμολόγιό σας; Μην ανησυχείτε, εάν το προϊόν σας βρίσκεται καλύπτεται ακόμη από εγγύηση, ο αντιπρόσωπός σας πρέπει να έχει ένα ψηφιακό αντίγραφο.

Πληροφορίες εγγύησης

Επαληθεύστε ότι το προϊόν σας καλύπτεται από εγγύηση (βλ. τιμολόγιο), ή έχετε εύκαιρες τις λεπτομέρειες επέκτασης εγγύησης. Εάν δεν είστε βέβαιοι για την περίοδο εγγύησης στη χώρα σας, ελέγξτε την επισκόπηση.

Προσωπικά στοιχεία

Όνομα, διεύθυνση, e-mail και αριθμός τηλεφώνου.

Βήμα 2: Περιγραφή του προβλήματος

Η προετοιμασία είναι το κλειδί της επιτυχίας. Μια καθαρή περιγραφή του προβλήματος θα βοηθήσει την ομάδα επισκευών στο έργο της.
Μπορείτε να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε το πρότυπό μας, όπου μπορείτε να συνοψίσετε τις απαραίτητες πληροφορίες.

Λήψη προτύπου

Βήμα 3: Εντοπισμός και επικοινωνία με το Εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις της Sony

Τώρα που έχετε συμπληρώσει το αρχείο σας, είναι η ώρα να βρείτε ένα Εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις (ASC). Χρησιμοποιήστε το εργαλείο εντοπισμού ASC για να βρείτε τις κατάλληλες τοποθεσίες ASC κοντά σας.
Το ASC της περιοχής σας θα σας καθοδηγήσει στην υπόλοιπη διαδικασία. Βεβαιωθείτε ότι θα τους παρέχετε όλες τις πληροφορίες που έχετε συγκεντρώσει.




Κάντε κλικ για να βρείτε το εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις της περιοχής σας


Πρόσθετες συμβουλές και κόλπα

  • Δημιουργήστε ένα αντίγραφο ασφαλείας των δεδομένων σας:
    Όταν ένα προϊόν υποβληθεί σε επισκευή, θα γίνει επαναφορά των αρχικών εργοστασιακών του ρυθμίσεων. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή, όπως μουσική ή φωτογραφίες, θα διαγραφούν. Η Sony δεν είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε απώλεια προσωπικών αρχείων κατά την υπηρεσία επισκευής, οπότε συνιστούμε τη δημιουργία ενός αντιγράφου ασφαλείας των αρχείων σας, πριν μας στείλετε τα προϊόντα σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μεταφέροντας τα αρχεία σας στον υπολογιστή σας, σε κάρτα μνήμης ή σε μια εξωτερική συσκευή αποθήκευσης USB.
  • Μην εσωκλείετε άχρηστα στοιχεία
    Να στέλνετε μαζί με τον εξοπλισμό μόνο τα αξεσουάρ που σχετίζονται με την επισκευή (π.χ. έναν φορτιστή μπαταρίας που δεν λειτουργεί σωστά). Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφαιρέσει το παρακάτω προϊόν, καθώς ενδέχεται να απορριφθεί, να χαθεί ή να υποστεί ζημιά κατά τη διάρκεια του σέρβις:
    • CD
    • DVD
    • Blu-ray Disc
    • τυχόν κάρτες μνήμης


    Εάν περιέχονται τυχόν αξεσουάρ στην κύρια μονάδα που προορίζεται για επισκευή, είναι σημαντικό να προσδιορίσετε ποια αξεσουάρ έχουν περιληφθεί. Έτσι, θα αποφευχθούν ενδεχόμενες μελλοντικές διαφωνίες. Για παράδειγμα, εάν, μετά την ολοκλήρωση της επισκευής, δεν επιστραφεί ένα αξεσουάρ που περιλήφθηκε.

    Η Sony δεν φέρει ευθύνη για μέσα αποθήκευσης ή οπτικά μέσα που έχουν υποστεί ζημιές ή έχουν χαθεί.